Pogoji poslovanja

Splošni pogoji so temeljni del te pogodbe o rezervaciji, sklenjene med HUD d.o.o. (v nadaljnjem besedilu „podjetje“) in njihove stranke. Ko stranka zaključi rezervacijo, se domneva, da sprejema te splošne pogoje. Rezervacija, ki jo opravi stranka, je obvezna, zato lahko stranka svojo rezervacijo odpove izključno v skladu s temi splošnimi pogoji. Naročnik je odgovoren za vse stroške in posledice, do katerih lahko pride zaradi napačnih podatkov, ki jih je navedel pri rezervaciji.

Naročnik se strinja s temi pogoji, tako da naroči storitve pri podjetju prek spletnega mesta, e-pošte, telefona, s plačilom brez predhodnega naročila ali na kakršen koli drug način.

Podjetje je bilo ustanovljeno z namenom zagotoviti prijazne storitve in uporabniku zagotoviti kakovostne izkušnje.

Blagovna znamka podjetja in spletna stran ter vsi njeni sestavni deli (programska koda, oblikovanje, fotografije, besedilo itd.) In vse podstrani so intelektualna last ustvarjalcev blagovne znamke in so tako zaščitene z avtorskimi pravicami. Vsako kopiranje, uporaba ali zloraba blagovne znamke in / ali spletnega mesta in njegovih komponent je predmet sodnega postopka v skladu z lokalno zakonodajo.

Zavezani smo, da se bomo po najboljših močeh trudili, da bomo na spletnem mestu podjetja zagotavljali trenutne in točne informacije. Vendar ne moremo biti odgovorni za napake, opustitve ali rezultate, do katerih lahko pride pri zlorabi ali nerazumevanju teh informacij. Pridržujemo si pravico do popravljanja napak takoj, ko smo nanje opozorjeni, in na splošno do kadar koli in brez predhodnega obvestila spremeniti celotno ali del spletnega mesta in te pogoje brez kakršne koli odgovornosti, ki bi lahko nastala kot rezultat.

Izrazi, ki jih uporabljamo, in njihova pojasnila:

Zajamčeno 100-odstotno vračilo denarja - če storitve ne moremo dostaviti, kot je obljubljeno in stranka ni zadovoljna, mora pritožbo čim prej sporočiti našim strankam. Če se dogovorimo glede vprašanja, lahko stranka ves denar, plačan za to določeno dejavnost, dobi nazaj.

Spletno mesto lahko vsebuje povezave do drugih spletnih mest, ki jih ne uporabljamo. Na noben način ne moremo biti odgovorni za zagotavljanje teh povezav za dostop do teh strani in zunanjih virov ter ne moremo prevzeti nobene odgovornosti za vsebino, oglaševanje, izdelke, storitve ali drugo gradivo na teh zunanjih spletnih mestih ali virih, ki niso niti odobreni niti preverjeni s strani naše ekipe.

Vse fotografije so simbolične.

Vse informacije, ki jih stranka kadar koli predloži, bodo zasebne in zaupne, razen če za to obstaja utemeljen razlog.

Vse informacije, ki jih predloži podjetje (spletna mesta, promocijski materiali, podatki drugih agencij), so strogo informativne narave in jih je mogoče preklicati, spremeniti ali spremeniti zaradi gostega prometa, večje sile ali

Podjetje si pridržuje pravico do preklica, spremembe ali spreminjanja kakršnih koli objektov brez predhodnega obvestila, vključno s spreminjanjem ali spreminjanjem prizorišč, poti in cen. V primeru spremembe si bo družba prizadevala nadomestiti alternativne dogovore s primerljivo denarno vrednostjo brez nadomestila in ne prevzema nobene odgovornosti za izgubo užitka zaradi teh sprememb. Vse to je narejeno za najboljšo možno izkušnjo naših strank.

Podjetje ne odgovarja za nobene druge rezervacije, ki jih opravi stranka, kot so ogledi, prevozi, leti itd. Če v primeru spremenjenega načrta potovanja, podjetje ne jamči za čas odhoda ali prihoda izleta.

Nekatere aktivnosti in znamenitosti na ogledih so odvisne od vremena in odpiralnega časa, zato si podjetje pridržuje pravico do spremembe programa potovanja (itinerarja), vendar bo stranko o spremembi poskušal čim prej obvestiti.

Vse stranke morajo imeti ves čas pri sebi veljaven osebni dokument. Kot je zapisano v zakonu, mora vsak obiskovalec Slovenije ali države imeti pri sebi veljavno osebno izkaznico, stranke pa se zavedajo, da bi jih stranke, če tega ne storijo, mogle obtožiti kazni.

V nekaterih primerih je podjetje posrednik med stranko in končnim izvajalcem storitve. Čeprav je naša ekipa namenjena iskanju in zagotavljanju samo najboljših storitev za vas, ne moremo odgovarjati za napake, nezgode ali malomarnost tretjih oseb.

V primeru, da stranka zamuja z neko dejavnostjo, je morda dolžna doplačati stroške, ki so nastali zaradi poznega prihoda. Vaša odgovornost je, da člane svoje skupine obvestite o načrtu poti in poskrbite, da se bodo vsi pojavili pravočasno. Vedno vam bomo poskušali zagotoviti dejavnost pozneje, kot je bilo prvotno načrtovano, vendar če tega nismo mogli storiti, niste upravičeni do povračila. Če veste, da boste zamudili, nas čim prej obvestite.

V primeru kakršnih koli težav s katero koli storitvijo, ki jo izvaja naš dobavitelj / partner, vam bomo pomagali rešiti to težavo, če pa to ne bi bilo mogoče, jo morate rešiti neposredno z njimi.

Če iz kakršnega koli razloga želite katero koli dejavnost zaključiti predčasno, niste upravičeni do povračila denarja ali kakršnega koli popusta.

Podjetje si pridržuje absolutno pravico do zavrnitve rezervacije po lastni presoji iz katerega koli razloga in kadar koli. Stranke se strinjajo, da bodo sprejele pooblastila in odločitve naših zaposlenih, vodnikov in podružnic.

Podjetje si pridržuje pravico, da v kakršnih koli okoliščinah odpove ogled ali pokušino, vendar se bo temu poskušalo izogniti, razen če je to nujno potrebno.

Vse stranke so odgovorne za svojo varnost in dobro počutje. Nobene stranke ne spodbujamo k kakršni koli nevarni dejavnosti ali pretiranemu pitju. Družba ne more sprejeti nobene odgovornosti, če stranka preveč popije ali se ukvarja z nevarnimi dejavnostmi in zaradi tega utrpi poškodbe, bolezni, smrt, izgubo ali škodo.

Vse stranke morajo pred rezervacijo temeljito oceniti svoje fizične zmožnosti za udeležbo na ogledih podjetja. V primeru nezmožnosti lahko podjetje zavrne sodelovanje stranke. Drugi udeleženci ne morejo utrpeti nobene izgube na računu druge stranke.

Nekateri programi vključujejo uživanje alkohola in so primerni samo za udeležence, stare 18 let ali več. Če ni navedeno drugače, je udeležba možna samo za udeležence, starejše od 18 let. V času udeležbe je treba predložiti dokazilo o starosti. Kot dokazilo o starosti sprejemamo samo uradne osebne dokumente, kot so potni list, vozniško dovoljenje in druge dokazila o starosti (18 plus). Nesprejemljiva identifikacija vključuje fotokopije, študentske izkaznice in druge nevladne dokumente. Vse stranke zagotavljajo, da so sposobne in sposobne izpolniti načrt potovanja ter da so v dobri fizični in duševni formi.

Vsaka stranka se z rezervacijo strinja, da ima podjetje pravico objaviti vse fotografije in videoposnetke, ki so nastali med programom (fotografije in videoposnetki lahko vključujejo vsako stranko) v promocijske in komercialne namene.

Zaradi nekaterih nepredvidenih okoliščin lahko stranka odpove sodelovanje na dogovorjeni aktivnosti. Če se podjetje strinja, ima stranka možnost, da ga prestavi na kateri koli razpoložljiv datum v naslednjih 3 mesecih.

Želimo, da zapustite naše mesto srečno in polno novih razburljivih dogodivščin. Naša ekipa je namenjena organiziranju odličnih izkušenj. Kljub vsem našim prizadevanjem vas pozivamo, da nam pošljete povratne informacije v kakršni koli obliki. Če ima stranka pritožbo, jo mora takoj opozoriti na turističnega vodiča. Na ta način ima naša ekipa možnost popraviti situacijo po oceni pritožbe. Možne spremembe turneje zaradi zadovoljstva stranke se lahko izvedejo le, če je pritožba podana med ogledom. Pritožbe, predložene pozneje, ne bodo upoštevane. Če je pritožba predstavljena med ogledom in težava ostaja nerešena, je treba v 5 dneh po zaključku ogleda podjetju pisno vložiti pritožbo.

Vse stranke morajo upoštevati navodila podjetja, navedena v elektronskem sporočilu za potrditev rezervacije, spletni strani izdelka ali navodilih turističnega vodiča podjetja.

Podjetje si pridržuje pravico, da kadar koli prekliče program, če stranka ne upošteva navodil turističnega vodnika in se zdi, da lahko ogrozi varen in udoben potek ture, zato je stranka lahko izključena iz celotne ture ali dela . V tem primeru stranka nima pravice do povrnitve stroškov ali kritja dodatnih stroškov, ki jih ima zaradi tega stranka.

Od vseh strank se pričakuje, da bodo spoštovale lokalne zakone in predpise, vsako neupoštevanje pa bo podjetje razbremenilo vseh obveznosti, ki bi jih sicer imeli v skladu s temi pogoji rezervacije. Za škodo ali izgubo, ki jo povzroči stranka, je odgovorna stranka. Celotno plačilo kakršne koli take škode ali izgube je treba plačati takoj dobavitelju. Če stranka tega ne stori, bo naročnik odgovoren za poravnavo vseh zahtevkov (vključno s pravnimi stroški), ki so bili kasneje vloženi proti podjetju zaradi strankinih dejanj.

Naše podjetje se zavzema za spodbujanje trajnosti. Skrb za okolje in spodbujanje širše agende trajnosti sta sestavni del poklicnih dejavnosti našega podjetja in vodenja organizacije. Naš cilj je slediti in spodbujati dobro trajnostno prakso, zmanjšati vpliv vseh naših dejavnosti na okolje ter pomagati našim strankam in partnerjem, da storijo enako.

Načela
Naša trajnostna politika temelji na naslednjih načelih:

o spoštovati in presegati, kjer je izvedljivo, vso veljavno zakonodajo, predpise in kodekse ravnanja.
Vključiti vidike trajnosti v vse naše poslovne odločitve.
Zagotoviti, da se vse osebje v celoti zaveda naše trajnostne politike in se zavzema za njeno izvajanje in izboljšanje.
Da bi zmanjšali vpliv na trajnost vseh pisarniških in prevoznih dejavnosti.
Ozaveščati stranke in dobavitelje o naši trajnostni politiki in jih spodbujati k sprejetju dobrih praks trajnostnega upravljanja.
Pregledovati, letno poročati in si nenehno prizadevati za izboljšanje naše trajnostne uspešnosti.
Splošne pogoje in razmerja med stranko in podjetjem urejajo lokalni zakoni, ne glede na kolizijske določbe. Stranka in družba se strinjata, da bosta izključno pristojni za to pristojno sodišče s sedežem v Ljubljani.

HUD, storitve, d.o.o., Log 10, 1430 Hrastnik, davčna številka: SI95311289, matična številka podjetja: 6613047000
Informacije za bančno nakazilo:
Podjetje: HUD, storitve, d.o.o., Log 10, 1430 Hrastnik, Slovenija
IBAN: IBAN SI56 6100 0001 5029 527
BIC: HDELSI22
Banka: Delavska Hranilnica d.d.

Splošni pogoji začnejo veljati z dnem 26.6.2019.

Adrenalinski ribolov na Jadranskem morju in nepozabna borba z velikimi tunami.

© Vse pravice pridržane Lov na tune

envelopephone-handset